dinsdag 1 mei 2012

A Swedish giveaway!


Are you also a Scandinavian design fan? The good news is that there's a new fabulous brand from Sweden, called FaBRiKo. FaBRiKo was founded by graphic designer Lisa Erickson from Stockholm. FaBRiKo offers a wallpaper collection with beautiful colours and patterns and there's also an organic fabric collection (bibs, cushions, bed linen, sailor bags and pencil cases). The colours and patterns can be appreciated by all ages.  I'm a fan!






Hou je ook zo van Scandinavisch design? Dan heb ik goed nieuws, want er is een nieuw Zweeds label, genaamd FaBRiKo. FaBRiKo is opgericht door grafisch ontwerpster Lisa Erickson uit Stockholm. Haar collectie bestaat uit behang en textiel (kussens, tassen, beddengoed, slabbetjes, etuis) voorzien van fantastische prints in mooie kleuren en gemaakt van biologisch katoen.  De kleuren en patronen zijn leuk voor groot en klein. Ik ben fan!






and FaBRiKo has a giveaway!!


Lisa gave me one brown and white pencil case (see picture below) to give away. If you leave a comment below, or on my Facebook page and let me know what you think about this new label, you might be the winner of it.  Entry is open until May 10, 2012. I will announce the winner on May 11, 2012 on this blog and on my Facebook page




You can win this lovely pencil case (also nice for make-up)! 



en FaBRiKo geeft iets leuks weg!!



Ik heb van Lisa een pennen-etui (zoals hierboven afgebeeld) gekregen om weg te geven. Als je mij hieronder, of via mijn Facebook pagina laat weten wat je van dit nieuwe merk vindt, ben jij misschien de winnaar? Deze giveaway loopt tot 10 mei, 2012. Ik maak de winnaar bekend op 11 mei op dit blog en op mijn facebook pagina. 






1 opmerking:

  1. Ik kom uit Denemarken, dus ik vind natuurlijk scandinavische design heel mooi ;)

    BeantwoordenVerwijderen