maandag 15 oktober 2012

For the love of denim - Maison Indigo!



Image: Alexander McQueen


I'm a big fan of denim and therefore very happy with three new inhabitants in my shop. These cool denim creatures are made of recycled denim.  They're created by Myriam Mense from Maison Indigo and sewn together with love by people with disabilities. Every stuffed animal is unique. 


Denim ant eater, fox and elephant now for sale at Knuffels à la carte 




Ik ben een jeansfan en ben daarom helemaal blij met mijn nieuwe aanwinst in de shop, namelijk drie stoere knuffelbeesten gemaakt van gerecycled jeans. Ze zijn ontworpen door Myriam Mense van Maison Indigo en zijn met liefde in elkaar genaaid door mensen met een handicap. Elk exemplaar is net even anders, dus uniek. 



Maison Indigo's ant eater was featured in Milk Magazine


p.s.

I'm wearing Maison Indigo's fox scarf. If you're also interested, just let me know



Ik ben al helemaal verslaafd aan mijn vossen shawl van Maison Indigo. Wil jij hem ook om je nek, neem dan contact met me op!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten